13
қаңтар
2023
«Ғылыми жаратылыстанудағы функционалдық сауаттылықты сабақта тиімді пайдалану»
Тақырыбы: «Ғылыми жаратылыстанудағы функционалдық сауаттылықты сабақта тиімді пайдалану»
Мақсаты:
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту үшін сабақта тиімді әдіс – тәсілдерді пайдалану.
Жаратылыстану пәндері (химия, биология,география ) сабағында ғылыми жаратылыстану процестері мен құбылыстарын суреттеу, түсіндіру және болжау дағдыларын дамыту.
Өткізілген іс –шарада мынадай жұмыстар қамтылды. Ашылу кезеңін биология пәнінің мұғалімі Бейсенова Ж.Ж. тыңдаушы мұғалімдермен «Менің есімімнің басқы әрпі» деген тренинг өткізді. «Формирование функциональной грамотности на уроках географии» тақырыбында география пәнінің мұғалімі Кульжанова Р.А. сабақта оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту мақсатында қолданылатын әдіс тәсілімен бөлісті. Олар: Тест жұмысы, суретті тапсырма, картамен жұмыс.
«Еріген заттың массалық үлесі» тақырыбында география пәнінің мұғалімі Туткабекова Б.Ж. 5 «Ә» сыныбымен ашық сабақ өткізді. Сабақта оқушының функционалдық сауаттылығын арттыратын әдістер қолданды. Өткен тақырып бойынша «Сұрақ- жауап әдісі» ұсынылды. Жаңа сабаққа интербелсенді тақтадан бейнематериал көрсетіліп, «Суретті тапсырма», қоспаларды бөлу әдістеріне арнайы зертханалық ыдыстар қолданды. Сергіту сәтіне «Атом және молекула» әдісі қолданылды. Еріген заттың массалық үлесін есептеуде оқушылар арнайы формула арқылы деңгейлік есептер шығарды.
«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту үшін қолданылатын әдістер» тақырыбында химия пәнінің мұғалімі Кунанов А.Н. сабағында қолданып жүрген әдістердің элементтерімен таныстырды. «Пирамида», «Тұлғаны таны», «Виртуалды зертхана».
Биология сабағында функционалдық сауаттылығын дамыту әдіс - тәсілдері
баяндама – практикумды биология пәнінің мұғалімі Бейсенова Ж.Ж. көрсетті. Оқушының функциолады сауатты болуына өткізілген сабақтарда әсерін береді. Соған байланысты «Сурет және термин», «Суретті тапсырма» әдістерін көрсетті. Сол тапсырманы орындай отырып, оқушыдан неге ондай жауап таңдағанын дәлелмен көрсетуді талап етуін айтып өтті.
Семинар соңында өткізілген іс шараға мұғалімдер тарапынан талдау, ұсыныстар айтылды. Семинар өз деңгейінде өткізілді .
Мақсаты:
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту үшін сабақта тиімді әдіс – тәсілдерді пайдалану.
Жаратылыстану пәндері (химия, биология,география ) сабағында ғылыми жаратылыстану процестері мен құбылыстарын суреттеу, түсіндіру және болжау дағдыларын дамыту.
Өткізілген іс –шарада мынадай жұмыстар қамтылды. Ашылу кезеңін биология пәнінің мұғалімі Бейсенова Ж.Ж. тыңдаушы мұғалімдермен «Менің есімімнің басқы әрпі» деген тренинг өткізді. «Формирование функциональной грамотности на уроках географии» тақырыбында география пәнінің мұғалімі Кульжанова Р.А. сабақта оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту мақсатында қолданылатын әдіс тәсілімен бөлісті. Олар: Тест жұмысы, суретті тапсырма, картамен жұмыс.
«Еріген заттың массалық үлесі» тақырыбында география пәнінің мұғалімі Туткабекова Б.Ж. 5 «Ә» сыныбымен ашық сабақ өткізді. Сабақта оқушының функционалдық сауаттылығын арттыратын әдістер қолданды. Өткен тақырып бойынша «Сұрақ- жауап әдісі» ұсынылды. Жаңа сабаққа интербелсенді тақтадан бейнематериал көрсетіліп, «Суретті тапсырма», қоспаларды бөлу әдістеріне арнайы зертханалық ыдыстар қолданды. Сергіту сәтіне «Атом және молекула» әдісі қолданылды. Еріген заттың массалық үлесін есептеуде оқушылар арнайы формула арқылы деңгейлік есептер шығарды.
«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту үшін қолданылатын әдістер» тақырыбында химия пәнінің мұғалімі Кунанов А.Н. сабағында қолданып жүрген әдістердің элементтерімен таныстырды. «Пирамида», «Тұлғаны таны», «Виртуалды зертхана».
Биология сабағында функционалдық сауаттылығын дамыту әдіс - тәсілдері
баяндама – практикумды биология пәнінің мұғалімі Бейсенова Ж.Ж. көрсетті. Оқушының функциолады сауатты болуына өткізілген сабақтарда әсерін береді. Соған байланысты «Сурет және термин», «Суретті тапсырма» әдістерін көрсетті. Сол тапсырманы орындай отырып, оқушыдан неге ондай жауап таңдағанын дәлелмен көрсетуді талап етуін айтып өтті.
Семинар соңында өткізілген іс шараға мұғалімдер тарапынан талдау, ұсыныстар айтылды. Семинар өз деңгейінде өткізілді .