22
ақпан
2024
«Lesson stady – тиімді оқытудың негізі» атты семинар
2024 жылдың 22 ақпанында 1 орта мектепте «Lesson stady – тиімді оқытудың негізі» атты семинар өтті. Семинардың мақсаты Lesson Study үдерісін іске асыру және оның нәтижесін таныстыру арқылы, мұғалімдердің дамудың қандай сатысында екендігін анықтау.
Семинарға мектептің барлық ұстаздары мен қызметкерлері қатысты. Семнар тақырыпшалары бойынша баяндама жасағандар: Директордың әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары Шубаева Ултай Кудайбергеновна «Lesson stady – тиімділігі мен маңызы туралы», «Сабақты зерттеу (Lesson stady) топтарының жұмысы» туралы - Нурпейсова Самал Жумагазиевна, Сабақты өткізу, оқушыларды бақылау – Матақбаева Рысхан, Жаныспаева Инават, Google формада тест жасау, сауалнама жасау әдістерін – Мұқаш Мадина, Jamboard (фрейм) тақтасымен жұмыс жасау бойынша – Еспенбетова Мөлдір, Керимтаева Алма. Семинар барысында баяндама жасалып, презентациялар көрсетіліп, қатысушылармен пікір алмасу болды. Әр педагог үшін өз білімін шыңдау, дамыту басты мақсат болып табылады . Қазіргі кезде педагогтар дарынды, талантты, шығармашыл, білім мен өнерге құштар, елінің тарихын, тілін, дінін білетін, әдет-ғұрып, салт-дәстүрін қастерлейтін, еңбекқор, ұйымдастырушылық қабілеті бар, өзбетімен шешім қабылдай алатын, ізденуші, зерттеуші, бақылаушы , шығармашылықпен жұмыс істейтін жаңашыл болуы керек.
Семинарда «Lesson Study » дегеніміз не? қандай маңыздылығы бар? деген сұрақтар кеңінен ашылды. Семинар соңында мектеп диреторы Рахымбаева Ғ.Т. сөз сөйлеп: Lesson Study – білімді жетілдіруге бағытталған, сабақ зерттеудің ерекше үлгісі болып табылатын педагогикалық тәсіл екенін атап өтті. Мектебімізде бұл әдіс бойынша сыныптар анықталып, зерттеу сабағын жүргізу үшін зерттеу тобы құрылып жұмыс істеп жатқанын атап өтті.
Осылайша Lesson Study мұғалімдердің кәсіби біліктілігін дамытудың, білімін жетілдірудің, тәжірибе алмасудың бірден бір тәсілі екеніне, бірге жоспарлау, бірге қадағалау, бірге талдау арқылы біз оқыту туралы бірлескен пікір қалыптастыратынымызға, өз біліктілігімізді көтере отырып, ортақ мақсатымызға оңай қол жеткізе алатынымызға көз жеткіздік. Біз үшін Lesson Study үлкен тәжірибе алаңы болды.
Семинарға мектептің барлық ұстаздары мен қызметкерлері қатысты. Семнар тақырыпшалары бойынша баяндама жасағандар: Директордың әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары Шубаева Ултай Кудайбергеновна «Lesson stady – тиімділігі мен маңызы туралы», «Сабақты зерттеу (Lesson stady) топтарының жұмысы» туралы - Нурпейсова Самал Жумагазиевна, Сабақты өткізу, оқушыларды бақылау – Матақбаева Рысхан, Жаныспаева Инават, Google формада тест жасау, сауалнама жасау әдістерін – Мұқаш Мадина, Jamboard (фрейм) тақтасымен жұмыс жасау бойынша – Еспенбетова Мөлдір, Керимтаева Алма. Семинар барысында баяндама жасалып, презентациялар көрсетіліп, қатысушылармен пікір алмасу болды. Әр педагог үшін өз білімін шыңдау, дамыту басты мақсат болып табылады . Қазіргі кезде педагогтар дарынды, талантты, шығармашыл, білім мен өнерге құштар, елінің тарихын, тілін, дінін білетін, әдет-ғұрып, салт-дәстүрін қастерлейтін, еңбекқор, ұйымдастырушылық қабілеті бар, өзбетімен шешім қабылдай алатын, ізденуші, зерттеуші, бақылаушы , шығармашылықпен жұмыс істейтін жаңашыл болуы керек.
Семинарда «Lesson Study » дегеніміз не? қандай маңыздылығы бар? деген сұрақтар кеңінен ашылды. Семинар соңында мектеп диреторы Рахымбаева Ғ.Т. сөз сөйлеп: Lesson Study – білімді жетілдіруге бағытталған, сабақ зерттеудің ерекше үлгісі болып табылатын педагогикалық тәсіл екенін атап өтті. Мектебімізде бұл әдіс бойынша сыныптар анықталып, зерттеу сабағын жүргізу үшін зерттеу тобы құрылып жұмыс істеп жатқанын атап өтті.
Осылайша Lesson Study мұғалімдердің кәсіби біліктілігін дамытудың, білімін жетілдірудің, тәжірибе алмасудың бірден бір тәсілі екеніне, бірге жоспарлау, бірге қадағалау, бірге талдау арқылы біз оқыту туралы бірлескен пікір қалыптастыратынымызға, өз біліктілігімізді көтере отырып, ортақ мақсатымызға оңай қол жеткізе алатынымызға көз жеткіздік. Біз үшін Lesson Study үлкен тәжірибе алаңы болды.